El pròxim diumenge 5 d’octubre de 2025 la Vall d’en Bas viurà una jornada plena de tradicions, cultura i música. Dos esdeveniments destacats ompliran el dia de vida i germanor: l’Aplec de Sant Miquel de Castelló i el Concert Vermut amb Swing Engine Street Sextet.
Aplec de Sant Miquel de Castelló
Programa del dia
12:00 h – Missa cantada
12:30 h – Sardana vermut
12:45 h – Coca, moscatell i rifa
13:00 h – Estirada de corda
I per dinar… portes del refugi obertes per qui es vulgui coure la carn.
Concert Vermut amb Swing Engine Street Sextet
L’Associació Musical de la Vall d’en Bas us convida a donar la benvinguda a la tardor d’una manera ben especial: amb música en directe i bon ambient.
El diumenge a les 12:30 h, la Plaça Major de Sant Privat d’en Bas s’omplirà de ritme amb el Swing Engine Street Sextet, una formació que ens transportarà a l’energia i l’elegància del swing dels anys 1925.
Podeu comprar les vostres entrades anticipades a Entrapolis.com, i també estaran disponibles el mateix dia a taquilla.

