El Ple de l’Ajuntament, en sessió duta a terme el 27 de maig de 2025, va aprovar inicialment l’inventari de camins municipals de la Vall d’en Bas. Per tal motiu, s’ha obert el termini per a la presentació d’al·legacions i/o reclamacions i que serà de 30 dies hàbils.
L’expedient pot ser consultat a les oficines de l’ajuntament en horari d’atenció al públic, al tauler d’edictes electrònic, o el web municipal www.vallbas.cat, si feu clic en els següents enllaços:
-Anunci d’aprovació inicial de l’inventari de camins municipals de la Vall d’en Bas
-Fitxes A3 aprovació inicial (primera part)
-Fitxes A3 aprovació inicial (segona part)
-Mapa A0 aprovació inicial
-Atles A3 aprovació inicial (primera part)
-Atles A3 aprovació inicial (segona part)
-Memòria aprovació inicial
A més, els dies 27 de juny, i el 2 de juliol, en horari de matí i tarda, es podrà demanar cita prèvia (972 69 02 25) per tal que el tècnic redactor de l’inventari puguin aclarir dubtes que hagin sorgit.
El termini d’al·legacions tindrà una durada entre el 7 de juny i el 30 de juliol.
