Aquest cap de setmana s’ha celebrat la Festa Major dels Hostalets d’en Bas. Una festa totalment atípica atesa la situació de crisi sanitària que estem vivint però que, malgrat tot, ha donat l’oportunitat a qui ho ha desitjat de sortir al carrer a escoltar música, a retrobar-se amb els veïns i veïnes i a constatar que, amb les mesures pertinents, la cultura és segura.
Pel que fa als actes d’aquesta festa major adaptada, cal destacar divendres la ‘Tancada d’ovelles al corral’ en què es van instal·lar diferents parcel·les i cada família o grup de convivència es portava el sopar, les taules i les cadires i tot plegat s’acompanyava del grup de música Laduda Ofender.
Dissabte va ser el dia de la cercavila des dels balcons amb el grup de percussió Tamboketes acompanyats en tot moment d’en Carpins i la Marieta. Després es va fer l’ofici solemne.

Finalment, diumenge a la tarda hi va haver una simultània d’escacs amb un total de 20 participants i, com a acte de cloenda, la festa va acabar amb el concert de Millenium Grup i el castell de focs.
Una festa major que serà recordada per les mesures d’higiene i seguretat contra el contagi de la Covid-19 que ens van seguir en tot moment i per una Comissió de Festes a qui donem l’enhorabona per l’organització.