‘AL TERRA’ El Festival de l’Autogestió

El dissabte dia 2 de juliol la Vall d’en Bas acollirà un nou festival. El festival de l’autogestió: ‘Al Terra’.
Es tracta d’una  jornada de reunió per a poder compartir i aprendre noves perspectives i maneres de viure basades en la recuperació de tot allò que aporta la terra.
 
L’objectiu del festival és treballar per crear models de vida diferents, més acord als ritmes naturals i sostenibles. Per aquesta raó, s’ha organitzat la diada a partir de quatre eixos principals que esdevenen bàsics per a viure: 
L’habitatge (BIOCONSTRUCCIÓ), l’alimentació (PERMACULTURA), la salut (PLANTES MEDICINALS) i l’educació (HOMESCHOOLING).
 
També s’oferiran espectacles, música en viu, zona infantil, zona de bar i food trucks, entres moltes altres sorpreses!
 
 La ubicació concreta serà al poble de Joanetes. Per veure preus i fer les vostres reserves consulteu la pàgina web https://www.alterrafestival.com
Organitza: Associació Imbra amb el suport de l’Ajuntament de la Vall d’en Bas i la Comissió de Festes de Joanetes.