El Servei de Català d’Olot-la Garrotxa ofereix cursos per estudiar català des de casa

llibre
Aquests dies de confinament, estudiar català des de casa és possible. El Servei de Català d’Olotla Garrotxa, en coordinació amb tots els serveis de la demarcació que depenen del Centre de Normalització Lingüística de Girona, ha reprès l’activitat formativa per donar aquesta opció.
Ara s’obre un període d’inscripcions per a tothom qui estigui interessat a estudiar català des de casa, amb la plataforma Parla.cat. Es tracta de cursos 100% en línia, amb un tutor que guia l’aprenentatge, i tenen certificat final.

Les dates que cal tenir en compte són:

  • INSCRIPCIONS: del 13 al 15 de maig, de tots els nivells (cursos bàsics,elementals, intermedis i de suficiència, per aconseguir les titulacions A2,B1, B2 i C1).
  • INICI I FINAL DE CURSOS: del 25 de maig al 17 de juliol.

Els alumnes nous hauran de fer una prova de nivell al Parla.cat mateix abans de matricularse a un curs. El pagament es farà mitjançant el sistema PayPal, des d’aquesta plataforma.Si hi ha alguna reducció, es retornaran els diners un cop s’hagi presentat la documentació necessària després d’haver començat el curs. En el cas dels cursos amb prova final homologada, l’examen serà a finals de juliol, si la situació ho permet.
Caldrà tenir un ordinador amb connexió a Internet per poder fer aquesta formació, que, a partir del Bàsic 3, es podrà complementar fent un Voluntariat per la llengua virtual (VxL).
To
ta la informació és a la pàgina web www.cpnl.cat/olot-garrotxa o al correu olot-garrotxa@cpnl.cat.