Canal de WhatsApp

L’Ajuntament de la Vall d’en Bas ha engegat el canal de WhatsApp per informar de les d’activitats, serveis i incidències que succeeixen a la Vall d’en Bas. L’objectiu del canal és connectar d’una manera més àgil i directa la informació del municipi amb els veïns i veïnes.

Per seguir el canal només cal tenir l’aplicació de WhatsApp al telèfon mòbil i accedir-hi a través de l’enllaç: vallbas.cat/whatsapp. Un cop dins l’aplicació, cal clicar el botó «segueix» situat a la part superior dreta. Finalment, recomanem activar la campaneta per rebre les notificacions quan arribin els missatges al teu telèfon.

La pròxima vegada que vulguis entrar al canal de l’ajuntament, has d’obrir l’aplicació de WhatsApp del teu mòbil. Clicar «actualitzacions» a la part inferior de la pantalla i, dintre de l’apartat de «canals», clicar «Ajuntament de la Vall d’en Bas».