Reunió informativa sobre la Comunitat Energètica de Sant Esteve d’en Bas

En el Ple Municipal del passat juliol, es va arribar a un acord per realitzar una instal·lació de panells fotovoltaics al sostre del pavelló municipal de Sant Esteve d’en Bas, amb l’ànim de caracteritzar-la com a una comunitat energètica d’autoconsum. A hores d’ara, el projecte ja es comença a materialitzar per fer realitat la Comunitat Energètica de Sant Esteve d’en Bas.

Està previst que, a principis d’aquest setembre, s’iniciï el muntatge de la instal·lació fotovoltaica, que ha de ser el pal de paller de la futura comunitat energètica.

Per fer-vos partícips del projecte a totes les persones interessades, us convoquem a una reunió informativa que es durà a terme aquest divendres, 2 de setembre, a les 18:30 hores a la Sala Annexa del pavelló de Sant Esteve d’en Bas, on s’explicarà l’estat del projecte i com participar-hi.

Us hi esperem!